ONLINE ZAMÓWIENIA 24H! WYSYŁKA NA TERENIE POLSKI od 25ZŁ netto/30,75 brutto ONLINE ZAMÓWIENIA 24H!

 JAK KUPOWAĆ W NASZYM SKLEPIE koszyk

Nasz sklep prowadzi tylko i wyłącznie sprzedaż hurtową. Minimalna ilość sztuk to jeden karton. Ilość sztuk w kartonie jest widoczna po klinięciu na szczegóły produktu.
 

1. REJESTRACJA

 

Każdy nowy klient przed złożeniem zamówienia wypełnia formularz rejestracyjny, wchodząc w zakładkę REJESTRACJA znajdującą się na górnym pasku menu. Za rejestrację i składanie zamówień nie pobieramy żadnych opłat.

 

Przy każdych kolejnych zakupach wystarczy się zalogować w okienku ZALOGUJ SIĘ wpisując login i hasło podane podczas rejestracji.

 

2. WYSZUKIWANIE PRODUKTÓW

 

Skutecznym i szybkim sposobem odnalezienia poszukiwanego produktu jest wpisanie jego nazwy lub tylko części nazwy lub symbolu w naszą wyszukiwarkę widoczną w lewym górnym panelu SZUKAJ.

 

Drugim sposobem jest przeglądanie KATEGORII produktów widocznej w lewym panelu naszej strony.


 3. KOSZYK
 

Wybrany produkt dodajemy do koszyka klikając w przycisk DO KOSZYKA, znajdujący się pod opisem produktu. Jeśli chcemy zamówić dwa kartony danego produktu, klikamy jeszcze raz ten sam produkt DO KOSZYKA
lub klikamy na polecenie w prawym panelu KOSZYK i tam wpisujemy odpowiednia ilość sztuk produktów.
Wracamy do zakupów poprzez kliknięcie przycisku Kontynuuj zakupy w lewym dolnym rogu strony koszyka. Możemy dowolnie dodawać i usuwać produkty. Usuwamy produkty poprzez ikonkę "kosza" klikając na nią.

 

 

4. FORMA PŁATNOŚCI I ODBIORU TOWARU

 Przelew :

  Przelew tradycyjny na konto bankowe.
Towar wysyłamy do Państwa po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym.

Za pobraniem

OPCJA DOSTĘPNA TYLKO DLA STAŁYCH KLIENTÓW.
Należność wpłacamy gotówką kurierowi przy odbiorze paczki.
Wariant najbardziej popularny, ale dla nowych klientów stosowany z pewnymi ograniczeniami. Kupując poraz pierwszy wymagana jest wpłata 30zł za przesyłke która zostanie odliczona od kwoty pobrania i nie zostanie zwrócona w razie odmowy przyjęcia paczki przez klienta.

Jeżeli wszystko przebiegło prawidłowo, każde wysłane zamówienie jest potwierdzane e-mailem wysyłanym automatycznie.
Prosimy sprawdzić skrzynkę.

 

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

 

1.Sprzedaż tylko hurtowa, minimalna ilość 1 karton.

2.Nie mierzymy długości wkładek, obwodu cholewki, wysokości obcasów itd. Nie nadajemy informacji jak są pakowane buty w kartonie. Standard to 1/2/3/3/2/1 szt rozmiarów damskich i męskich, dla butów dziecięcych po 2szt każdego rozmiaru , choć zdarzają się kartony pakowane inaczej.

3.Podane ceny są cenami NETTO , po dodaniu do koszyka zostanie do nich doliczony podatek VAT.

4.Bez VAT NIE SPRZEDAJEMY!

5.Wystawiamy na życzenie Fakturę Vat lub Paragon.

6.Osoba nie prowadząca działalności gospodarczej może dokonać zakupu na paragon. Zrobić to można wpisując w polu NIP słowo "PARAGON".

7.Większośc zamówień (90%) złożonych przed godziną 10:00 w dniu roboczym trafia do realizacji tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 10:00 realizujemy następnego dnia roboczego.

8.Zamówienia można składać tylko przez stronę, nie przyjmujemy zamówień telefonicznie , mailowo i przez inne formy kontaktu. Jest to konieczne aby uniknąc pomyłek z kolorami, modelami itd.

9.O poprawności złożenia zamówienia świadczy automatyczny mail zwrotny w którym dostają Państwo numer zamówienia oraz pozostałe informacje o nim.

10.Jeśli zamówienie zostało zrealizowane dostają Państwo mail ze zmianą statusu zamówienia na "WYSYŁKA" lub "WYDANO Z WÓLKI". Mail wysyłany jest również jeśli w zamówieniu brakowało jakiegoś modelu. Taka wiadomość zawiera informację o kwocie na którą został wysłany towar.

11.Informacji o dostępności zamówionych modeli nie nadajemy przed zrealizowaniem zamówienia. Na stronie jest wystawionych kilkadziesiąt tysięcy modeli, które znajdują się w różnych magazynach. Zamówiony towar jest zwożony na magazyn do spakowania po godzinie 15:00 dalej jest rozkładany według klientów i nadawany aż do godziny 20:00. Dopiero po tej godzinie wiemy dokładnie co było czego nie, o czym sami informujemy klientów mailowo lub telefonicznie.

12.Kurier zazwyczaj odbiera od nas paczki w godzinach 17:00-20:00. Wszystkie nadane przed przyjazdem kuriera paczki zostają wysłane i większośc z nich trafia do odbiorcy już na drugi dzień roboczy po wysyłce. Prosimy jednak brać pod uwagę że na dostarczenie paczek do klienta firma kurierska ma 3 dni robocze i nie ma obowiązku dostarczać ich na drugi dzień po odebraniu od nas, zarówno jak i kurier nie ma obowiązku dzwonić do odbiorcy przed dostarczeniem paczki.

13.Koszt wysyłki dotyczy paczek o maksymalnej wadze 30kg. Suma obwodu i najdłuższego boku paczki nie może przekraczać 3 metrów. Obliczamy ją sumując: 1 x najdłuższy bok plus 2 x wysokość plus 2 x szerokość. Średnio na taką paczke wchodzi 2kartony zimowego obuwia lub 3-4 letniego. Strona nie zawsze poprawnie wylicza koszt wysyłki, przez co naliczany jest ręcznie.

14.Akceptujemy płatność przy odbiorze (za pobraniem) i wpłatę na konto bankowe.



ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW!


Zaloguj z Facebook


Hasło:
 

Brak produktów

Dostawa 0,00 zl
Podatek 0,00 zl
Suma 0,00 zl

Podano ceny brutto (z VAT)

Realizuj zamówienie


Pn-Pt: 9:00-17:00

Sb: 10:00-14:00

phone

Tel.kom.:+48...Pokaż

_____________________

e-maile-mail:

biuro@buty-wolka.pl

_____________________



Zaloguj z Facebook